joi, 19 septembrie 2019

Ce bine că ești!

Lavinia Pârvu - Primul meu an cu Eva



N-a fost ușor, dar a fost minunat
Încep prin a povesti cum Eva a crescut treptat
De la o mogăldeață de 50 cm și 3.1 kilograme
La o activistă căreia mereu îi este foame

Prima lună am fost un zombie
Nu găseam nici o direcție
Să te adormim, să te liniștim
Deși se spune că un bebe doarme 18 ore, minim....

A venit și luna a doua
Nedumerirea noastră continua
Deși mai dormeai puțin pe colo colo
Tot plângeai mult, ne tot ziceam: "mai dă-o încolo!" 

A treia luna ne-am speriat
Când ai început să dormi mult timp legat
Am oprit zgomotele albe, au trecut colicile,
Deja făceam față situațiilor dificile

Luna a patra a adus primul râs mai zgomotos
Ce moment special, gustos!
Am făcut tranziția la tine în pătuț
Toată lumea a început să doarmă mai bine, am fost mai odihniți

În luna a cincea ți-ai gustat picioarele
Aveai spor mare în a-ți suge degetele
Te rostogoleai fără probleme
Dimineților mele aduceai prospețime

Și-a făcut prezența în luna a șasea
Un cartof dulce ce tare bine mirosea
L-ai mâncat pe tot rapid
În timpul mesei ai adormit

Luna șapte a venit
Primii dinți au și ieșit
Ai spus mama răspicat
Momentul acela m-a marcat

În luna a opta mi te-ai bronzat
Prin parc pietricele ai mâncat
Somnul pe zi s-a mai redus
Seara, cina am introdus

Ai început să mergi în luna a noua
Distracția noastră continua
Ai descoperit pe zi ce trece lumea
Iar noi ne bucuram să îți auzim vocea

Când în luna a zecea ai intrat
În funduleț te-ai ridicat
Și ca să îți aprofundezi creșterea
Ai plecat de-a bușilea

Luna 11-a a venit rapid
Timpul nostru împreuna a devenit ludic
Și mă luai și mă pupai
Din priviri nu mă scăpai

Și iată cum a răsărit
Primu-anișor, un an deosebit
Ai crescut la sânul meu
Te iubesc de-o viață, te voi iubi mereu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu