marți, 29 octombrie 2013

Etalare indrazneata

Lavinia Pârvu- Dialog neadecvat

- Cum e la tine?
- Puţin mai bine...
- Cât a durat?
- Nu cât m-am aşteptat....
- Ţi-am zis eu că nu va fi uşor!
- Nu credeam că îmi va fi aşa de dor..
- Ai uitat de tot?
- Oho, şi încă mai pot
- Mai ai multe de uitat?
- Doar o viaţă am adunat....
- Unde le-ai aşezat pe toate?
- În case dărăpănate
- Şi nu s-au prăbuşit?
- Vai, şi câte-au mai murit...
- Ai plătit daune?
- Şi acum mai văd umbre
- Tu chiar speri la ceva mai bine?
- Da, înţeleg şi ştiu că e fiecare pentru sine...
- Şi mai am o întrebare
- O aştept cu nerăbdare
- Şi acum cum e la tine?
- În sfârşit, e bine!

Lavinia Pârvu- Încarcerare sau eliberare?

Te-ai închis adânc în tine

Încât ai uitat de mine
Şi mă doare, şi te doare
Nu ştiu pe care dintre noi îl doare mai tare

Tu durerile le-nghiţi

Întruna te fac să minţi
Eu durerea o conserv
Ţie nu-ţi pasă, eu observ

Ai auzit de cheia vieţii?

Nu ştiai că o deţii?
Eu o am acum la mine
Pot să ţi-o împrumut ştii bine

Ce te costă? 5 cuvinte:

Să te eliberezi de tine!

Lavinia Pârvu- Laşitate


- Ai fost?

- N-am fost!
- Vii?
- Unde?
- Oriunde
- Cum e?
- La fel
- Atunci vin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu