miercuri, 27 august 2014

Tu si cu mine, balsam si vitamine

Parvu Lavinia- Cod rosu de iubire


 
Descoperindu-ti inima fierbinte
Am invatat ca trebuie sa devin cuminte
Iar cand am incercat sa iau caldura din ea
Am realizat ce inseamna sa fiu femeia ta

Pe parcurs ti-am mai gasit si continutul
Erai un gen aparte, ca nimeni altul
Mai mare imi era mirarea
Cand ma trezeam dimineata
Si ochii tai mancau din mine cu o necalibrata ardoare

Ma lasam devorata de transpiratia pielii tale
Pana cand inima mea iti spunea ca nu mai are rabdare
Ne descopeream trupurile cu o naivitate copilareasca
Si asa invatam ce inseamna iubirea omeneasca

Imi place ce am ajuns din "cauza" ta
O sa ma mai las in continuare de buzele tale gustata
Jocul acesta dintre noi as putea sa-l joc la nesfarsit:
Tu ma iei in brate,
Eu inchid ochii,
Inima mi se topeste,
Buzele se umezesc,
Rabdarea scade primejdios,
Trecutul devine faramicios,
Si tot ce e trist pe lumea asta, va disparea intr-un mod miraculos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu