luni, 26 septembrie 2016

Lighioană erotică

Lavinia Pârvu- Neîncadrare în timpul potrivit 

Ieri când mă uitam spre azi
Eram cuprinsă de un faliment moral
Ce îmi dicta traiul de atunci, așa, în mod brutal
Ce urme adânci puteam să las pe întunecate străzi!

Azi când mă uit spre ieri
Îmi dau seama că orele trecute mi-au mâncat lacome din puteri
Și tot azi când mă uit spre mâine
Sper ca puterea rămasă să mă poarte pe o mai înaltă culme

Mâine când mă voi uita spre niciodată
Voi simți o ușoară adiere a mirosului meu, 
Miros de când am fost o simplă fată
Și așteptam nerăbdătoare acel prinț cu al lui brav zmeu

Dintotdeauna când mă voi uita spre eternitate
Îmi voi aminti de toate aceste coincidențe aranjate
Și de acea schizofrenie cotidiană
Care mi-a acoperit sufletul, buruiană cu buruiană


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu