luni, 27 ianuarie 2014

O incertitudine si o siguranta

Lavinia Parvu- Oare daca era


Ce-ar fi fost daca
In loc de initialul, parca...
Te cunosc de undeva?
Ar fi fost daca...
Un sarut mi-ai da,
Pe culmile placerii te-as urca

Ce-ar fi fost daca,
In loc de minunatul soare
Ar fi fost umbra, racoare?
M-ai mai fi oprit oare
Sa imi adresezi enigmatica intrebare?

Ce-ar fi fost daca,
In loc de privirea albastra,
Menita sa te ademeneasca,
As fi fost condamnata
Cu o privire groteasca,
Menita sa te ingrozeasca?

Dar ce-ar fi fost oare,
De as fi avut mai multa grandoare,
Si actionam trimitandu-te la plimbare?
Te-ai mai fi intors oare,
Sa ma prinzi in a ta stramtoare?


Lavinia Parvu- Cercul meu nu are diametru


Noi doi,
Si-al nostru mic
Ce impletitura!
Ce sfanta cununa

Tu, al meu drag,
Peste tot dorul dupa mine il trag
Si ma rog de el,
Sa se arate mai greu

Eu, a ta
Imi spui: "minunea mea"
Simt iubirea ta
Cand iti pui inima in palma mea

Si cu el, cu-al nostru mic
Nu ne mai pasa de nimic
Toti trei unul de la altul am invatat
Ca Universul nostru e nelimitat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu