joi, 2 octombrie 2014

Haos perpetuu

Lavinia Pârvu- Acum ne cunoaștem mai bine


Ți-am spus că nu va fi ușor,
Tu și cu mine într-un mediu dulce-acrișor
Trăind un repetat orgasm minor

Eu mă răsfaț la ședințe de cosmetică vegetală
Tu, crezând că duci o viață mult prea normală
Și uite așa ne hrănim iubirea sentimentală

Simți că te încurcă părul meu?
Devine lung și nu îl mai consideri un trofeu?
Dar hai să te intreb: cum ar fi fără haos în apogeu?

Simți că te încurcă somnul meu agitat?
Începe să nu mai facă parte din al tău habitat?
Dar adu-ți te rog aminte cum stăteai noaptea uitându-te la mine impacientat....

Iar dacă mă întrebi de ce mă tot uit seara pe cer
Să nu crezi că e cumva din cauza vreunui fulger
Sau din cauza unei injecții cu vreun vicios ser

Nu. Nu. E din cauza stelelor.
Sunt puse aiurea pe cer, fură din strălucirea doamnelor
Și din puterea miraculoasă a viselor









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu