joi, 21 noiembrie 2013

Poeme indraznete


Lavinia Parvu- Renuntare
 
 
Azi m-am atins si am atins
Inima murdara din mine mi-am smuls
Deloc sange nu s-a scurs
Si mai simt doar un ultim puls

 
Azi imi fierb in suc propriu
Dulcele amar al unui ultim orgoliu
Nu doresc lacrimi, nu doresc doliu
Poate doar o destrabalare in detaliu

 
Azi degust lemnul dulce al copacilor,
Spuma murdara a frustrarilor                        
Asprimea esecurilor
Si imi contabilizez cruzimea lacrimilor

 
Da, eu, martira a nesansei!
Cum m-am gasit, dintre atatea femei
Sa incerc tocmai eu tentatia otravei
Amestecata cu oroare si clei?
 
 
Imi agat inima scoasa de-un os
Poate o sa i se para un loc mai calduros
Si plec mai departe intr-un loc miraculos
Unde nimic nu e lepros



 

Lavinia Parvu- Atac delirat



In mine se vorbeste despre tine
Cuvinte dure, de parca ai fi orisicine
Stau si ascult si nu ma pot abtine
Sa le crestez cu rare cristaline

 
Atacul meu in forta e blocat
Puterea lor de-ndata s-a amplificat
Dintr-o lovitura m-au dominat
Si in mii de bucati m-am ramificat

 
Pe veci se va vorbi in mine despre tine,
Eu voi mai trai doar din suspine
Ca nu te voi mai putea sustine
Si vei vrea sa prinzi o alta directiune



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu